مدیر امور مالی
سمیه خزایی
مقطع کارشناسی
مدیر امور مالی
Email: khazaie[at]hatef.ac.ir
Tel: 05433294461
بهاره کیخا
مقطع کارشناسی
کارشناس امور مالی
Email: keykha[at]hatef.ac.ir
Tel: 05433294461
شرح وظایف مدیر امور مالی:
- انجام کلیه امور مالی دانشگاه طبق مقررات.
- دریافت و وصول شهریه ها و درآمدها عمومی و اختصاصی دانشگاه.
- تهیه و تنظیم اطلاعات مالی لازم در موارد مختلف دریافتها ، پرداختها و اعتبارات و تعهدات ، نگهداری دفاتر اعتبارات و تهیه گزارشات لازم جهت مقامات ذیربط.
- رسیدگی به اسناد و سیستم های حقوق و مزایای کارکنان از نظر انطباق با مقررات.
- همکاری در تهیه و تدوین بودجه جاری و عمرانی دانشگاه.
- نگهداری و تنظیم اسناد مالی .
- رسیدگی به اسناد مالی دانشگاه از حیث تطابق مقررات و آئین نامه های مالی .
- نظارت بر مصرف صحیح اعتبارات
- اعمال نظارت در حفظ و نگهداری و تنظیم دفاتر اموال و مراقبت در اجرای قوانین و مقررات مربوط به آئین نامه های اموال و نحوه استفاده از آنها.
- تهیه و تنظیم گزارشهای عملکرد مالی جهت ارائه به معاونت
- تنظیم برنامه کار واحدهای تابعه و کنترل و نظارت کار آنها.
- انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق.
شرح وظایف کارشناس مالی:
- رسيدگي به پيش پرداخت ها و علي الحساب ها وتنخواه و اسناد و مدارک مربوط
- انجام مربوط به تشخيص و تعيين سرفصل حساب ، تهيه تراز عمليات ، تهيه و تنظيم حساب ماهانه در موعد مقرر
- رسيدگي و اظهارنظر و اقدام درمورد مسائل و پرونده اي مشکل مالي و حسابداري
- صدور چک اعم از حقوقي ، پرداختني و غيره
- تهيه و تنظيم گزارشهاي مالي اعم از ترازنامه ، صورت مغايرت مالي و غيره
- برقراري ارتباط با مسئول تدارکات و کارپردازان جهت ايجاد هماهنگي لازم
- بايگاني کليه قراردادها ، اسناد حسابداري ، احکام ، نامه ها ، آئين نامه ها و بخشنامه ها و غيره
- رسيدگي به اسناد و هزينه ها
- کنترل مانده اعتبارات و پيش پرداخت ها و صورت حساب هاي سنوات قبل و واريز آن ها
- تهيه کليه ضمائم لازم جهت صدور سند نظير گزارش کار ، مجوزهاي پرداخت و گزارش تاييد کار
- رسيدگي به رفع اشکالات اسناد حسابداري
- تهيه وتنظيم فرم هاي موردنياز واحدهاي مالي
- اراِئه گزارشات مختلف درخواستي مديريت در زمينه مختلف کاري