تبریک شروع سال تحصیلی جدید دانشجویان جدیدالورود

جمعه 17 شهريور 1402 کد : 22404 اطلاعیه‌ها و فراخوان‌‌ها
تعداد بازید: 1541 نویسنده: مدیر سایت

( بسم الله الرحمن الرحیم )

« سوگند به قلم و آن چه می نویسد »


در آستانه پاییز برگ ریز و در طلیعه مهر شورانگیز، یاد و خاطره حماسه سازان و شهیدان دفاع مقدس به ویژه دانشجویان شهید را گرامی می داریم و بر روح پرفتوح امام شهیدان بنیانگذار جمهوری اسلامی درود می فرستیم.
خدای را شاکریم که هر ساله با فرا رسیدن ماه مهر ، دانشگاه ها رنگ و بوی زندگی و طراوت را به خود می گیرند و با عطر وجود دانشجویان و دانش پژوهان معطر می گردند.
آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانشگاهیان عزیز، بویژه دانشجویان جدیدالورود تبریک و تهنیت می گوییم، امید است این تقارن و همزمانی خجسته، آغازی بر یک حرکت پرشتاب علمی و شکوفائی و بالندگی کشور عزیزمان باشد.
در سالی که مزین به شعار « مهار تورم و رشد تولید » است، طلوع مهر و آغاز سال تحصیلی جدید را بر پویندگان طریق علم و معرفت، اساتید فرهیخته و دانشجویان عزیز که با آغاز مهرماه، فصل رویش مهربانی و خرد ورزی، با گام‌های کوچک و بزرگ اما اندیشه‌های پاک و سترگ، دانشگاه هاتف را مزین می‌نمایند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
امید است در سال تحصیلی جدید، در ظل عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج)، در بهار تعلیم و تربیت شاهد پیشرفت همه جانبه کشور و بسط امید در پیکر جامعه همیشه سرافراز ایران اسلامی باشیم.

 

بااحترام

موسسه آموزش عالی هاتف