دوره MBA

  • Untitlawsqaed2-2-copy.jpg
     

    معرفی دورهMBA یک ساله حرفه ای  (مدیریت اجرایی)


    معرفی دوره MBA
    (MBA (Master of Business Administration یا دوره عالی مدیریت کسب و کار نخستین بار در دهه اول ۱۹۰۰ میلادی پایه گذاری شد. این رشته با هدف تربیت مدیران ارشد و میانی و آماده سازی کارآفرینان برای ورود به دنیای کسب و کار در جامعه صنعتی آمریکا شکل گرفت و به تدریج به یکی از محبوب ترین رشته های دانشگاهی در سطح تحصیلات تکمیلی در سراسر دنیا تبدیل شد.
    در تمام دنیا سرعت رشد تعداد صندلی های دانشگاهی که به MBA اختصاص داده می شود شگفت انگیز است و امروزه بیشترین تعداد ورودی تحصیلات تکمیلی در کشورهای توسعه یافته متعلق به این دوره است.
    اهداف اجرایی دوره
    هدف دوره MBA کمک به درک بهتر مدیران اجرایی و کارآفرینان از محیط کسب و کار و مدیریت به منظور موفقیت در کارشان است. دپارتمان مدیریت حرفه ای دانشگاه شهید بهشتی با هدف آموزش مدیران یا علاقمندان به علم نوین مدیریت در راستای ایجاد تحول در بخش های تخصصی سازمان‌ ها و شرکت ها، طراحی، هدایت و رهبری تحول در سازمان پس از کسب تجارب عملی در مدیریت، کارآفرینی با ایجاد فعالیت‌های جدید در درون سازمان و یا ایجاد سازمان های جدید و ارائه خدمات مشاوره‌ای و مطالعاتی در زمینه‌های مدیریتی به مدیران از سال ۱۳۹۲ آغاز بکار نمود.


    تفاوت MBA یک ساله حرفه ای (مدیریت اجرایی) و MBA تمام وقت
    دوره  MBA یک ساله با هدف یادگیری مفاهیم و پایه های اصلی مدیریت به صورت جامع و فشرده طراحی شده است که در MBA یک ساله عمدتا افرادی شرکت می کنند که تجربه کاری دارند. طراحی دوره به گونه ای است که فرد در مدت دوره بتواند به کسب و کار خود برسد. در کلاس های MBA یک ساله دروس از سوی استاد ارائه و با مطالعه دانش پذیران، یادگیری کامل می شود.



    مخاطبان MBA چه کسانی هستند؟
    مخاطبان این دوره مدیران، کارآفرینان و کسانی هستند که «حرفه مدیریت» را انتخاب کرده اند و یا می خواهند در آینده کارآفرینی کنند و کسب و کار شخصی خود را راه اندازی کنند. طیف شرکت کنندگان در دوره MBA یک ساله دانشگاه شهید بهشتی، سبد گسترده ای از صنایع و سطوح مدیریتی را شامل می شود.
     
    picp.jpg
    شرایط و ضوابط ورود به دوره MBA یک ساله حرفه ای دانشگاه شهید بهشتی

    1.         داشتن مدرک کارشناسی معتبر
    2.         شرکت در سمینار توجیهی
    3.         موفقیت در آزمون ورودی(GMAT)و در صورت نیاز مصاحبه
    4.         تکمیل مدارک ثبت نام


    متقاضیان شرکت در دوره MBA یک‌ساله ، پس از ثبت‌نام اولیه (از اینجا)، در سمینار رایگان «معرفی رشته MBA و لزوم آموختن آن» شرکت خواهند کرد. حضور در دوره MBA یک‌ساله، منوط به کسب نمره قبولی در آزمون GMAT، خواهد بود.

     

    طول دوره، دروس و ساعات آموزشی دوره MBA یک ساله حرفه ای دانشگاه شهید بهشتی
    دوره پایه:
    چهار ترم اول (208 ساعت از میان دروس زیر به انتخاب شورای راهبری):

    ·        مبانی تئوری های مدیریت و سازمان
    ·        اصول حسابداری و مالی برای مدیران
    ·        اقتصاد و مدیریت مالی
    ·        رفتار سازمانی
    ·        مدیریت منابع انسانی
    ·        مدیریت بازاریابی
    ·        مدیریت استراتژیک
    ·        مدیریت عملیات
    ·        سیستم های اطلاعات مدیریت
    ·        اصول و فنون مذاکره/ اصول مکاتبات و مذاکرات تجاری
    ·        مبانی کارآفرینی
    ·        کارگاه ها و سمینارهای کاربردی



    دوره تخصصی و گرایش (اختیاری - حدنصابی) :
    حداکثر دو ترم (104 ساعت)

    ·        دروس گرایش یا پروژه پایانی

    (و یا ترکیب دروس و پروژه)
     
    زمان و محل تشکیل کلاس‌ها
    محل تشکیل: زاهدان - بلوار بزرگمهر - دانشگاه هاتف - مرکز آموزش تخصصی
    زمان کلاس های آخر هفته: چهار‌شنبه‌ها بعد از ظهر، پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها
    زمان کلاس‌ های طول هفته: شنبه تا چهارشنبه بعد از ساعات اداری (4 به بعد)
     
    اطلاعات تماس
    تلفن: 33294457- 33294456(054) داخلی یک

          33294451    

  • پنج شنبه 22 تير 1396
  • روابط عمومی